آی تنآی تن، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه سن داره

آیتن

4 ماه و نصفی...

1391/8/24 14:21
نویسنده : مامان آی تن
565 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هستی مامان...

امروز میخوام عکسای جدید برات بزارم...که ببینی چقدر خانوم و ناناز و صد البته خوشمزه شدی...من و بابایی عاشقتیم...دلمون برات ضعف میره...

امروز که دارم این مطالبو مینویسم دقیقا 4 ماه و 17 روزه ای...یه دخمل خانوم کامل...یه دخمل ملوس که با خند هات دنیامونو شاد میکنی...

بعدا میام برات مفصل حرف میزنم الان میخوام برات چند تا عکس بزارم...فقط اینو تا یادم نرفته بگم که تو از تمام لذتهای دنیا لذیذتری...دوست دارم...

بغلبغلبغلبغلبغلبغلبغلبغلبغل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

احسان بابای روژان
24 آبان 91 15:32

ماشالله چه دختر عسلی هستی تو
قربونت برم توپولی
با اجازت میخوام لینکت کنم تا با روژان من دوست بشی عزیزم


شما لطف داریننن..
خوشحال میشیم با هم دوست باشیم...
علامه کوچولو
24 آبان 91 16:04
جووووووووووووووووووونم چه بانمکه


ممنون عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیتن می باشد