آی تنآی تن، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

آیتن

5ماهگی...

1391/9/10 16:01
نویسنده : مامان آی تن
751 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل نیلوفرم...

الهی مامانی قربونت بره که هر روز نازتر از روز قبل میشی و مارو بیشتر از قبل عاشق خودت میکنی...

قهقهه هایی میزنی که قند تو دلمون آب میکنی...دیگه یواش یواش از دراز گشیدن خسته شدی . تمام سعیتو میکنی تا قلت بزنی و خودتو از رو تشکت بندازی پایین...

وقتی دستای کوچولوی تپلتو میگیرم با تمام قدرت خودتو میکشی طرفم که یعنی میخوای پا بشی...قربون تقلا کردنت برم من...

اگه بدونی با کارایی که میکنی چقدر اطرافیانتو مجذوب خودت میکنی...خاله هات که برات غش میکننن....مامان جون و بابا جون(مامان و بابای مامانی) به قدری دوست دارن که گاهی وقتا بهت حسودیم میشه...فکر میکنم از من که بچه شونم بیشتر دوست دارن...

خلاصه عزیز دل مامان همه رو شیفته خودت کردی و من وبابایی رو بیشتر...به قدری برامون عزیز و دوست داشتنی هستی که کلمه ای برای ابراز محبتمون نمیتونم پیدا کنم...فقط همین قدر بگم که تموم هست و نیستمی...

5 ماهگیت مبارک عزیز مامان...از اینکه خدای مهربون این همه به ما لطف کرده و شما عزیز ترینو به ما داده روزی هزاران بار در گاهشو شکر میکنم...

خیلی دوست دارم گلممممممممممممممممم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان آی سل
16 دی 91 23:59
سلام دخترت خیلی نازه. خانومی .5 ماهگیش هم مبارک.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیتن می باشد