آی تنآی تن، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

آیتن

2 ماهگی آیتن..

1391/6/31 22:24
نویسنده : مامان آی تن
504 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان..

بالاخره بعد از کلی تاخیر اومدم تا از 2 ماهگی و واکسن 2 ماهگیت برات بنویسم...

قربون شکل ماهت برم که چقدر روز به روز نازتر و شیرینتر میشی...وقتی به صورتم نگاه میکنی و بهم لبخند میزنی انگار تمام دنیارو بهم میدی..

اگه بدونی که چقدر روز به روز عاشقترت میشم...

اگه بگم که اندازه تموم دنیا دوست دارم بازم کم گفتم..تو تمام هست و نیست مامانی..تو تمام زندگیه منی..حتی وقتایی که غر غر میکنی بازم برام دوست داشتنی و عزیزی..بازم همه کس منی..

به اندازه تموم دنیا با تموم وسعتش دوست دارم..برات بهترینارو آرزو میکنم...

قربون اون خواب نازت برم..

برای واکسن 2 ماهگیت با مامان جون بردیمت خانه بهداشت...آخه من تنهایی نمیتونستم ببرمت...

تحمل درد کشیدنتو نداشتم...من موندم بیرون و مامان جون شما رو برد داخل اتاق..هرکاری کردیم نتونستیم از خواب بیدارت کنیم واسه همین هم واکسن اولتو زیاد متوجه نشدی فقط تو واکسن دوم یه تکونی خوردی و یه کم گریه کردی..

خدارو شکر زیاد تب نکردی و زیاد هم اذیت نکردی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان میترا
19 شهریور 91 14:25
زنده باشه ، معنی اسمش چیه؟


سلامت باشی...یعنی ماه پیکر
مامان آرال
21 شهریور 91 0:50
سلام آیتن چقدر ناز شده آدم وای دیدمش کلی قربون صدقه اش رفتم 2 ماهگی آیتن جون مبارک


سلام..ممنون خاله جون..شما لطف دارین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیتن می باشد