آی تنآی تن، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

آیتن

چهل روزگی آیتن...

1391/5/20 20:56
نویسنده : مامان آی تن
605 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان...

عزیزم بالاخره چهل روزت تموم شد و من یه نفس راحت کشیدم...دیروز حمومت کردم ...بعد حموم کلی خسته شدی و خوابیدی...الهی مامانی قربونت بره که چقدر دخمل خوب و نازی هستی...

                                                

عصری هم خاله خاطره(دوست مامانی)با آرادی اومدن خونمون ...این گل پسر همش گیر داده بود به دستات..یه بلاچه ای هست که نگو...خدا حفظش کنه...

                                           

شب هم بابایی با عمو غلامرضا اومدن و برای شام موندن ...بعد رفتنشون دخمل گل من هم آروم خوابش برد...

اینم از عکسای چهل روزگی...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

سارا
20 مرداد 91 22:00
سلام همشهری خدا دختر کوچولوت رو برات نگه داره.چهل روزگی مبارک


سلام..ممنون
مامان آرال
23 مرداد 91 2:18
چهل روزگیت مبارک آیتن خانوم


ممنون عزیزم
دخمل عمگی همون جیگر
10 شهریور 91 21:25
شلام گوگولی دخمل عمه.لپتو ماچ ماچجیگرتو گاز گاز لوس نشی بای بای.دختر دایی جونم دوست دارم.I love u my cousin.


باران قلنبه
18 شهریور 91 1:39
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین.
دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره.
آدرس سایت آتلیه سها:
Soha.torgheh.ir/festival
یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی.
یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا





سلام..حتما عزیزم
طاهره مامان امیرعلی
19 شهریور 91 13:33
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.


سلام..ممنون..حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیتن می باشد