آی تنآی تن، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

آیتن

کادوهای خانوم گل...

1391/5/27 1:09
نویسنده : مامان آی تن
566 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم...

این پست اختصاص داره به چند تا از کادوهات که موقع تولدت کادو گرفتی...مبارکت باشه عزیز دلم...

بیشتر کادوهات نقدی بودن که اینجا از همه کسانی که لطف کرده بودن و برات آورده بودن تشکر میکنیم...عکسای بقیه هم پایین برات میزارم تا وقتی خودت بزرگ شدی و دیدیشون بدونی که همه چقدر دوست داشتن....

این الگو هدیه عزیز جون و آقاجون(مامان و بابای بابایی)...

 

از طرف مامان جون(مامان مامانی)..

هدیه عمه جون...

یک جفت گوشواره از طرف عمو مهدی...

واینم از طرف خاله خاطره(دوست مامانی)

ممنون از همگی...دوستون دارم(از طرف آیتن)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان آرال
12 مرداد 91 1:41
سلام خانمی به دنیا اومدن دختر گلت مبارک دختر نازی دارین خدا حفظش کنه من اسم آیتنو خیلی دو9ست دارم ماشاالله دخترت مثل اسمش قشنگه با اجازتون آیتنو تو لیست دوستای آرال قرارش دادم از طرف من ببوسش


سلام...خیلی ممنون...خواهش میکنم...شما هم تو لیست آیتن جون وارد شدین..حتما..
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیتن می باشد